tirsdag 29. mars 2011

lag selv, en lampeskjerm..(hemm..,) med litt påskepynt

Fant ikke noen lampeskjermer som passet disse lampene, så da måtte jeg finne på noe annet, med litt hjelp fra min ,handye samboer ( som laget hullene, etter ønske) kunne jeg bare dekorere i vei
. Da vi også har noen søte, latterduer i stuen oppe( de ble ikke ribbet, nei), til min frustrasjon mister de fjær , nå og da, men denne gangen var mor glad for disse, en metallboks, fra hundematen til hundene, og noen yndige perler fra en gammel lysmansjett. Ordentelig lagarbeid. Den er ikke helt ferdig, mangler noen fler papiremser, og kanskje en utskrift av en ugle, eller to. Som kan henge så fint på kanten

3 kommentarer:

  1. Utrolig kreativt. :)
    Har tittet litt i bloggen din.
    Må si jeg likte kjøkkenet ditt godt! :)
    Ha en fin dag.
    ( legger meg til som følger. )

    SvarSlett
  2. du er jammen kunstnerisk anlagt

    SvarSlett
  3. hei nå har jeg kommet meg inn på bloggen din så koseig dere har det da

    SvarSlett