torsdag 24. mars 2011

Med, ulv i hus..






Det er rart, i gurn hvordan man vil vises frem i det ofentlige rom. Man lager bilder utifra hva man føler i seg, hva man kanskje selv vil se , og føle. Vi er vel fleste heldige, ..og hva er tilfeldigheter?
Vi er så heldige å kunne få lov til å bo her, midt i skogen. Og nyter den så ofte vi kan.
Så til , tilfeldighetene.. som man kanskje ikke tenker over, eller legger merke til, før man setter seg ned, og tenker over det, eller så er man bare der. Som knaggene under tven, rekkefølgen over hva som faktisk, i den biologiske klokken betyr noe. ( Åndelighet, mennskheten, og naturen) Som jeg, med en tilfeldighet , oppdaget at jeg hadde gjort. Da jeg hang de der , tenkte jeg ikke over rekkefølgen eller tallene.
Dette føler jeg også når jeg besøker bloggere , de gjenspeiler og biledgjør sitt inndre, også i interjør.
Det er vakert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar